Sunday 20 November 2011

20.11.2011

Haloo ! texting lg . Kali neh nk citer lg pasal diaa ( elfy azani )

--> Hary neh rase saked haty sgt-2 , diaa buad bodoh jer dgn akuu !
Diaa buad mcm aku neh tk wujud jer , bengang jer rase ! >,<
Hm daa lame tk texting dia , calling diaa & date dgn diaa :(
Rase mcm da tk coupl jer , hm ada balak mcm da tk ada jer :)
Hary-2 topap engad nk texting dia , tapi bila da text dia haram dia nk reply !
Hary-2 m'nuggu dia mcm orunk bodoh , tk penah tk tunggu dia tapi dia buad aku mcm neh .
Tk sangke en , sia-2 jer aku tunggu diaa =='
Hary neh dia cakap dia cuti , dia nk date tapi mne entah dia pegi .
Text aku haram dia reply , aku sabar jer dgn diaa .

Apa dia da tk sayang aku lg ? Dia nk tinggal en aku ke ? Knpe dia tk penah nk reply text aku ?
Knpe dia nk buad aku mcm neh ? Apa salah aku ? Hm sedeyh aku dia buad aku mcm tuu :'(
Aku tk penah lupe en dia , shalu engad dia :)  tapi dia entah engad aku entah edak !
Tk apa lh tk pakse un surh engad aku , tapi hope dia engad lh aku .
Hm da tk thu nk tulis apa da , nk luah un tk thu at sape . Okayy lh babayy~

>> Sayang kaw selama-lame nyer :)

No comments:

Post a Comment