Saturday 7 January 2012

7.1.2012

Story morry lg , haha . Tahun 2012 , azam baruu nk lulus dalm PMR :)

Sebenar nyaa nk cerita pasl diaa lg , haih banyakk beno cerita pasl diaa . haha :D
Semalam 6/1/12 hari jumaat , kaw keluar tapi tk bgthu aku pun :(
Lepas hantar adik , dengar-2 kaw jatuh motor . betol ke ?
Knp tk col aku bgthu ? saluu bilaa kaw jatuh motor mesti kaw bgthu aku .
Tahu lh phone kaw tengah repair tapi gune lh phone salah sorg drpd family kaw bgthu aku .
Risau pasal kaw , semalaman tk tyto pkr pasal kaw . hmm :(
Mlam tuu t'tibe jee mimpi kaw , kaw dtg rumaa nk jumpe dgn aku tapi lepas tuu kaw m'hilang mcm tuu jee .
Lepas kaw m'hilang t'tbe air mate nie keluar . knp eh ? hmm .
Rinduu kaw , lame tk jumpe :) adaa satu hari tuu jee kita jumpe tapi tk lame pun cos time tuu at sch .
Time tuu kaaw lalu at depn sch , serious mmg tk perasan kaw .
Elok jee aku t'pndg at jalan , t'nmpk kaw . kaw senyum :) Ya allah , berdegup-2 jantung aku time tuu .
Aku rinduu kaw sgt-2 , rase nk nagis time tuu bilaa tengok kaw senyum at aku :') haha .
Hm pape pun hope kaw tk adaa apa-2 lh time kaw jatuh motor tuu :)
Aku tunggu kaw aw sayangg <3

okee lh nk blaa da , nnti-2 sambong lg oke ? haha , babayyyy :*

No comments:

Post a Comment